The Daily Beast News :

Powerful South Carolina Lawyer Shot on Backroad Three Months After Wife and Son Killed
Blake Montgomery
Sun, September 5, 2021, 3:31 AM·2 min read
via Facebook
via Facebook
A lawyer from a prominent legal family in South Carolina was shot in the head Saturday, mere months after his wife and son were shot and killed at their sprawling estate in a murder mystery that has roiled the Deep South.

Alex Murdaugh’s lawyer told local outlet The State that his client had been driving on a remote road to Charleston to when his car malfunctioned. He stopped and later was shot in the head, though the circumstances of the attack and the extent of his injuries are not yet known. He was rushed to a nearby hospital. Police have not named a suspect.

South Carolina Law Enforcement Division (SLED) confirmed to The Daily Beast it is investigating a shooting in Hampton County and was called in to assist the Hampton County Sheriff’s Office in its investigation around 1:30 p.m.

Son of Powerful South Carolina Prosecutor Got Death Threats Before His Murder, Family Says

Murdaugh’s 52-year-old wife Maggie and 22-year-old Paul were found with fatal gunshot wounds at the family’s 1,700-acre hunting estate in Colleton County on June 7, the mother apparently shot with a rifle and the son shot in the head with a shotgun. Alex Murdaugh told police he was not home at the time of the killings, and no suspects have been named.

Versi Bahasa Indonesia

The Daily Beast news :

Pengacara Kuat Carolina Selatan Ditembak di Jalan Belakang Tiga Bulan Setelah Istri dan Anaknya Dibunuh
Blake Montgomery
Min, 5 September 2021, 3:31·2 mnt dibaca
melalui Facebook
melalui Facebook
Seorang pengacara dari keluarga hukum terkemuka di South Carolina ditembak di kepala Sabtu, hanya beberapa bulan setelah istri dan putranya ditembak dan dibunuh di tanah milik mereka yang luas dalam misteri pembunuhan yang mengguncang Deep South.

Pengacara Alex Murdaugh mengatakan kepada outlet lokal The State bahwa kliennya telah mengemudi di jalan terpencil ke Charleston ketika mobilnya tidak berfungsi. Dia berhenti dan kemudian ditembak di kepala, meskipun keadaan serangan dan tingkat lukanya belum diketahui. Dia dilarikan ke rumah sakit terdekat. Polisi belum menetapkan tersangka.

Divisi Penegakan Hukum Carolina Selatan (SLED) mengonfirmasi kepada The Daily Beast bahwa pihaknya sedang menyelidiki penembakan di Hampton County dan dipanggil untuk membantu Kantor Sheriff Hampton County dalam penyelidikannya sekitar pukul 13:30.

Putra Jaksa Carolina Selatan yang Kuat Mendapat Ancaman Kematian Sebelum Pembunuhannya, Kata Keluarga

Istri Murdaugh yang berusia 52 tahun, Maggie dan Paul yang berusia 22 tahun ditemukan dengan luka tembak yang fatal di perkebunan keluarga seluas 1.700 hektar di Colleton County pada tanggal 7 Juni, sang ibu tampaknya ditembak dengan senapan dan putranya ditembak di kepala. dengan senapan. Alex Murdaugh mengatakan kepada polisi bahwa dia tidak ada di rumah pada saat pembunuhan itu, dan tidak ada tersangka yang disebutkan namanya.

Posting Terkait

Jangan Lewatkan